Společnost MEDITERRA, s.r.o. zpracovává všechny osobní údaje a citlivé osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a dalšími právními předpisy týkajícími se ochrany osobních údajů v souvislosti s provozováním zdravotnického zařízení.
Veškerá Vaše práva v souvislosti s ochranou osobních údajů můžete uplatnit na e-mailové adrese: dle následujícího postupu.
Vyřizování požadavků – postup
Způsob, jakým může subjekt údajů podat požadavek v rámci společnosti MEDITERRA – Sedlčany, s.r.o..
Formy podání:
a. písemné – požadavek je zaslaný nebo předložený v písemné formě a řádně podepsaný. Za podání písemného požadavku, se považuje i požadavek zaslaný faxem, je-li podepsaný.
Písemný požadavek lze podat i jinými prostředky dálkového přenosu dat (e-mailem, datovou schránkou). Takový požadavek musí subjekt údajů doplnit písemně nebo verifikovat elektronickým podpisem ve lhůtě stanovené MEDITERRA – Sedlčany s.r.o.. V takovém případě se na požadavek hledí jako na písemně podaný, a lhůta jeho vyřízení se počítá ode dne doručení prostředky dálkového přenosu dat, případně poštou.
b. ústní – pokud subjekt údajů sdělí svůj požadavek verbálně jakémukoli zaměstnanci MEDITERRA – Sedlčany, s.r.o., je tímto zaměstnancem odeslán na sekretariát MEDITERRA – Sedlčany, s.r.o.. Zde pak asistentka ExCom MEDITERRA – Sedlčany, s.r.o. požadavek sepíše.
Po pracovní době sekretariátu je každý zaměstnanec, který přijal ústní stížnost, povinen sepsat záznam o ústním podání požadavku a v nejbližším možném termínu je jej povinen předat asistentce ExCom MEDITERRA – Sedlčany, s.r.o. k evidenci a přešetření.
Po sepsání záznamu předá zapisovatel subjektu údajů jeho kopii, upozorní subjekt údajů, že již o přijetí požadavku nebude obesílán a že lhůta pro vyřešení požadavku je 30 kalendářních dnů.
Pokud stěžovatel není spokojen s řešením svého požadavku na místě, je odkázán k odeslání svého požadavku písemně k rukám provozního ředitele MEDITERRA – Sedlčany, s.r.o
c. telefonická – telefonické požadavky přijímá pouze sekretariát ředitelství na tel: 251 116 604, kdy zaznamená požadavek krátkým zápisem a zajistí kontaktní údaje. Nerozhodne-li provozní ředitel MEDITERRA – Sedlčany, s.r.o. jinak, pracovník sekretariátu slušnou formou požádá subjekt údajů i o podání písemné stížnosti. V mimopracovní době sekretariátu personál, který přijímá telefonickou požadavek, sepíše písemný záznam o ústním podání požadavku, včetně kontaktních údajů a zajistí předání na sekretariát MEDITERRA – Sedlčany, s.r.o. v nejbližším možném termínu.
U písemného a telefonického podání je nutno ztotožnit osobu žadatele, a to způsobem, který prokáže jeho identitu. Možností je předložení občanského průkazu při osobní návštěvě, či ověřený podpis, zaručený elektronický podpis nebo podání osobní datovou schránkou u písemného podání.
Lhůta na vyřízení požadavků souvisejících s ochranou osobních údajů, resp. odeslání vyjádření provozního ředitele MEDITERRA – Sedlčany, s.r.o. o závěrech šetření, je 30 kalendářních dnů od doručení požadavku či sepsání protokolu o ústním podání požadavku.
V závažných případech, kdy není možné požadavek vyřídit, lze lhůtu prodloužit až o dalších 30 kalendářních dnů. O tom bude žadatel písemně vyrozuměn.
Požadavky mohou subjekty údajů podat 24 hodin denně / 7 dní v týdnu.